Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 11.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2016Технологія створення он-лайн анкети для маркетингово-моніторингових опитувань за допомогою Google FormsБєлікова Ю. В.
2016Узагальнення інформації щодо способів маніпулювання та захисту від маніпуляціїЗима О. Г.
2016Маркетингові дослідження напрямків діяльності підприємства на зарубіжних ринкахЖосан Г. В.; Трухачова К. В.; Зима О. Г.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2016Проблемність поняття і терміну langageПросяник О. П.
2016Особливості споживацької поведінки крізь призму комунікативного підходуСорокіна Г. В.
2016Споживацька поведінка у соціокультурному аспектіСорокіна Г. В.
2016Вплив розширення кнопки «like» facebook на оцінку ефективності смм кампаніїБєлікова Ю. В.
2016Методичні основи формування комплексу цільових програм впровадження екологічного туризмуЗима О. Г.; Зима О. Г.; Голуб М. О.