Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 131 (час пошуку: 0.002 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2024Homo aestheticus XXI століття у соціальних мережахРовкова В. В.
2024Використання особистого акаунту в соцмережах для формування суспільного ставлення до мистецтва (на прикладі інстаграм-сторінок визначних танцорів та хореографів)Гієвська Т. О.
2024Вплив дезінформації під час воєнного стану на культурно-просвітницьку діяльність в УкраїніПорядіна З. П.
2024Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторієюТерещенко А. Є.
2024Роль сторітеллінгу в мультимедійному лонгрідіМадатов Г. О.
2024Імідж підприємства як основа формування репутаціїОчколас К. Д.