Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757
Title: Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг
Authors: Вовк В. Я.
Урусова С. С.
Keywords: банківський сектор
ринок банківських послуг
конкуренція
конкурентне середовище
сегмент ринку
конкурентна сила
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Вовк В. Я. Концептуальні засади сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг / В. Я. Вовк, С. С. Урусова // Економіка розвитку. – 2014. – № 1 (69). – С. 17-22.
Abstract: Вказано, що спад і стагнація в банківському секторі України на тлі посилення макроекономічної нестабільності у світі загострили проблематику підвищення конкурентоспроможності вітчизняних банків як на внутрішньому, так і на зовнішньому фінансових ринках. Для формування ефективної конкурентної стратегії авторами запропоновано методичний інструментарій сегментації конкурентного середовища національного ринку банківських послуг, який окремими етапами передбачає розподіл банків на групи конкурентів за параметрами конкурентних позицій у провідних сегментах ринку, аналіз їх конкурентної сили та можливостей щодо застосування певних методів конкуренції в процесі конкурентної боротьби.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33757
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вовк.pdf461,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.