Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819
Title: Формування міжнародної збутової стратегії підприємства
Authors: Проскурніна Н. В.
Глобенко Г. С.
Keywords: збут
збутова діяльність
стратегія збуту
тактика збуту
міжнародна збутова стратегія
Issue Date: 2023
Citation: Проскурніна Н. В. Формування міжнародної збутової стратегії підприємства / Н. В. Проскурніна, Г. С. Глобенко // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. - С. 977-980.
Abstract: Висвітлено сутність та особливості формування стратегії збуту. Досліджено стратегічні пріоритети розвитку підприємства на зовнішніх ринках. Визначено напрями реалізації міжнародної збутової стратегії підприємства.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33819
Appears in Collections:Статті (МЕМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези доповіді.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.