Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Title: Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти
Authors: Петренко В. О.
Keywords: критичне мислення
формування критичного мислення
студенти закладів вищої освіти
підходи до формування критичного мислення
оцінювання критичного мислення
Issue Date: 2023
Citation: Петренко В. О. Огляд сучасних наукових теорії та підходів до формування критичного мислення у студентів закладів вищої освіти / В.О. Петренко// Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]: Педагогічні науки /– Херсон : ХДУ, 2023. - № 101.
Abstract: Стаття висвітлює сучасні наукові теорії та підходи до визначення сутності й змісту понять «критичність», «критичне мислення» (далі-КМ) в різних наукових площинах з метою подальшої розробки та впровадження інноваційних педагогічних технологій для формування КМ у здобувачів вищої освіти. В статті схарактеризовано підходи до інтерпретації основних понять КМ, як-то: «критика», «критичність», «критерій». Розглянуто підходи до формування КМ в психолого-педагогічних джерелах, як-то: філософський; соціологічний; психологічний, що охоплює когнітивні навички та диспозиції до КМ; педагогічний, підґрунтям якого може бути будь-який із згаданих вище підходів. Зазначено, що оцінювання КМ залежить від його концептуалізації.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/33901
Appears in Collections:Статті (ПІФП)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.