Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34061
Title: Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин
Authors: Пушкар О. І.
Курбатова Ю. Л.
Keywords: міжфірмові відносини
ланцюг поставок
теорія нечітких множин
лінгвістичні змінні
оцінювання цінності міжфірмових відносин
Issue Date: 2014
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Пушкар О. І. Метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин / О. І. Пушкар, Ю. Л. Яблонська // Економіка розвитку. – 2014. – № 4 (72). – С. 125-130.
Abstract: Підкреслено, що важливим етапом процесу управління підприємствами, які взаємодіють у ланцюгах поставок, є оцінювання цінності міжфірмових відносин. Основну увагу спрямовано на обґрунтування прийняття управлінських рішень щодо вибору найкращого партнера та оцінювання цінності міжфірмових відносин в умовах використання нечіткої інформації. Запропоновано метод оцінювання цінності міжфірмових відносин у ланцюгах поставок на основі інструментарію теорії нечітких множин для здійснення кількісного та якісного оцінювання непараметричної інформації, що дозволило перевести лінгвістичні оцінки експертів в числові. Визначено систему показників для оцінювання цінності міжфірмових відносин, яка враховує кількісні та якісні аспекти партнерства. На основі моделі адитивної згортки було здійснено інтегральне оцінювання цінності міжфірмових відносин з партнером.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34061
Appears in Collections:№ 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
пушкар.pdf502,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.