Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34240
Title: Міжнародний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Authors: Гриневич Л. В.
Прокопенко С. О.
Keywords: міжнародний маркетинг
дослідження
маркетингові комунікації
цільовий ринок
Issue Date: 2024
Citation: Міжнародний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / Уклад. Л. В. Гриневич, С.О. Прокопенко. – Харків: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 7 с. (укр. мов.)
Abstract: Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34240
Appears in Collections:Методичні матеріали (М)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.