Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34316
Title: Роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі
Authors: Сладких І. А.
Keywords: міждисциплінарний підхід
інформаційно-освітнє середовище
когнітивна гнучкість
цифрові компетенції
мотивація до навчання
Issue Date: 2024
Citation: Сладких І. А. Роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі / І. А. Сладких // Українська національна ідея в сучасному міждисциплінарному дискурсі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (ХХХVІІ Харківські політологічні читання), 27 вересня 2024 р. : тези допов. / [редкол.: О. Ю. Панфілов (голова), Л. М. Герасіна, В. А. Прудников та ін.] ; Аналіт. центр сучас. гуманітаристики ; Харків. асоц. політологів. – Харків : Право, 2024. - С. 47-49.
Abstract: У статті досліджено роль міждисциплінарного підходу у формуванні готовності студентів до навчання в інформаційно-освітньому середовищі. Авторка аналізує значення цього підходу для підготовки студентів до роботи з різними цифровими інструментами та платформами, що є невід'ємною частиною сучасного освітнього процесу. Міждисциплінарний підхід сприяє розвитку когнітивної гнучкості, мотивації до навчання, а також цифрових і комунікативних компетенцій, що допомагають студентам адаптуватися до умов цифрового суспільства та зростання інформаційних технологій в освіті.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34316
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9-Сладких_тези-.docx.pdf267,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.