Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928
Title: Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку¬
Authors: Калюга Л. О.
Афанасьєва О. М.
Keywords: бренд закладу вищої освіти
брендинг
маркетингові комунікації
Issue Date: 2024
Citation: Калюга Л. О. Бренд університету як інструмент успіху на освітньому ринку / ¬ Л. О. Калюга, ауковий керівник : О. М. Афанасьєва // Universum. - 2024. - № 15. - С. 287-290.
Abstract: У статті розкрито теоретичні основи поняття «бренд». Розглянуто брендинг як маркетингову технологію просування закладу вищої освіти та його послуг. Обґрунтовано доцільність використання політики брендингу для підвищення конкурентоспроможності закладів вищої освіти.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/34928
Appears in Collections:Статті студентів (БЖЦМ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття_Бренд університету.pdf170,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.