Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/350
Назва: Методичні засади оцінки ефективності реклами
Автори: Пальоха Т. М.
Теми: реклама
просування товару
ефективність
комунікаційна реклама
кінцева реклама
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Пальоха Т. М. Методичні засади оцінки ефективності реклами / Т. М. Пальоха // Управління розвитком. – 2012. - №4. – С. 71-73
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано роль реклами в діяльності як підприємств, так і в повсякденному житті людини. Розроблено етапи, основні методи та показники оцінки ефективності реклами.
The role of advertising in activity of both enterprises and in everyday life of a man is grounded. The stages, basic methods and indexes of estimation of advertising efficiency, are developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/350
Розташовується у зібраннях:№ 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пальоха Т. М. Методичні засади оцінки ефективності реклами.pdf381,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.