Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290
Title: Інтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства
Authors: Птащенко О. В.
Keywords: управління маркетинговими комунікаціями
комунікаційна політика
мережа Інтернет
веб-офіс
Issue Date: 2008
Publisher: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Citation: Птащенко О. В. Інтернет-маркетинг як складова маркетингової комунікаційної політики підприємства / О. В. Птащенко // Економіка розвитку. – 2008. – № 1 (45). – С. 73-75.
Abstract: The approaches to the newest communication technologies’, Internet-advertising’s, brand-site’s use by the enterprises are considered, that allows to raise their competitiveness in the market.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35290
Appears in Collections:№ 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
птащенко.pdf628,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.