Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35554
Title: Цифровізація обліково-аналітичної компоненти підготовки фахівців: питання фінансування та якості
Authors: Писарчук О. В.
Keywords: фінансування освіти
цифровізація
якість підготовки
великі дані
кібербезпека
обліково-аналітична підготовка
Issue Date: 2025
Citation: Писарчук О. В. Цифровізація обліково-аналітичної компоненти підготовки фахівців: питання фінансування та якості / О.В. Писарчук // Нові інформаційні технології управління бізнесом : збірник тез VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Київ: Спілка автоматизаторів бізнесу, 2025. – С. 249-253.
Abstract: Розглянуто ключові аспекти цифровізації обліково-аналітичної компоненти підготовки фахівців акцентуючи на фінансуванні та якості професійної фінансово-економічної освіти. Дослідження підкреслює необхідність інтеграції сучасних технологій у навчальні програми, що вимагає значного оновлення традиційних підходів і методів навчання. В контексті фінансування, дослідження вказує на критичну потребу в адаптації фінансових стратегій закладів вищої освіти до викликів цифровізації. Інвестиції в автоматизацію обліку, розширення аналітичних можливостей через великі дані та використання передових програмних рішень вимагають значних витрат, які не завжди покриваються традиційними джерелами фінансування. Освітній процес потребує нових фінансових моделей, що можуть включати державну підтримку, приватні інвестиції, гранти для реалізації цифрових ініціатив у вищій освіті. Цифровізація обліково-аналітичної підготовки фахівців є ключовим фактором підвищення їх конкурентоспроможності на глобальному ринку праці, водночас вимагаючи комплексного підходу до фінансування, підготовки викладачів та забезпечення безпеки даних.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35554
Appears in Collections:Статті (ОБК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тез 12.02.2025 Писарчук Київ.pdf226,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.