Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882
Title: Оцінювання репутації підприємства як результату емоційних вражень
Authors: Ястремська О. О.
Keywords: репутація
види вражень
багатовимірний факторний аналіз
таксономічний показник розвитку
експертні методи
метод золотого перетину
бренд
Issue Date: 2025
Citation: Ястремська О. О. Оцінювання репутації підприємства як результату емоційних вражень / О. О. Ястремська // Інновації та науковий потенціал світу: збірник наукових праць з матеріалами VI Міжнародної наукової конференції, м. Рівне, 18 квітня, 2025 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця: ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2025. — С. 46 – 54.
Abstract: У статті узагальнено визначення поняття репутації підприємства, її складові та методи оцінювання. Викладено пропозиції, за якими в умовах економіки вражень репутацію підприємств доцільно визначати за видами вражень: патріотичними, ідеологічними, психологічними, соціологічними, культурними з використанням часткових показників, об’єднаних в інтегральний за кожним видом вражень за допомогою таксономічних показників розвитку та у загальний інтегральний показник репутації як за формулою середньоарифметичного. В якості основних методів оцінювання репутації запропоновано використовувати багатовимірний факторний аналіз, таксономічний показник, експертні методи, метод золотого перетину, прогнозування загального інтегрального показника з використання регресійного аналізу та кривих зростання. Запропоновано заходи з підвищення репутації підприємств у реальному і віртуальному просторі з урахуванням впливу на бренд підприємства.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/35882
Appears in Collections:Статті (МБА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ястремська О_стаття.pdf472,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.