Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3602
Назва: МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОН'ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ
Автори: Філоненко О. С.
Теми: кон'юнктура
споживчий ринок
життєвий цикл
попит
пропозиція
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Філоненко О. С. Методологічні засади дослідження кон'юнктури споживчого ринку / О. С. Філоненко // Управління розвитком. - 2013. - № 8. - С. 107-108.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність статистичного дослідження кон'юнктури споживчого ринку. Розглянуто основні принципи та зміст процесу дослідження. Наведено поширені методи аналізу кон'юнктури ринку. Виділено основні переваги та вагомі результати докладного дослідження.
Обоснована необходимость статистического исследования конъюнктуры потребительского рынка. Рассмотрены основные принципы и содержание процесса исследования. Приведены распространенные методы анализа конъюнктуры рынка. Выделены основные преимущества и весомые результаты подробного исследования.
The necessity of statistical research of consumer market conditions is substantiated. The basic principles and content of the research process are considered. The common methods of ana¬lysis of the market situation are adduced. The basic advantages and significant results of the detailed research are allocated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3602
Розташовується у зібраннях:№ 8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.