Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36097
Title: | Використання генеративного штучного інтелекту в менеджменті проектів розробки 3D-моделей ігрового оточення |
Authors: | Гур’янова Л. С. Євсєєв О. С. Сімакова М. Р. |
Keywords: | 3D-модель менеджмент проектів елементи оточення комп’ютерної гри технологія розробки генеративний штучний інтелект |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Гур’янова Л. С. Використання генеративного штучного інтелекту в менеджменті проектів розробки 3D-моделей ігрового оточення / Л. С. Гур’янова, О. С. Євсєєв, М. Р. Сімакова // Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія «Економічна». – 2024. – Вип. 107. - С. 5-18. |
Abstract: | Дослідження орієнтоване на розробку сучасної технології створення 3D-моделей елементів оточення для комп'ютерних ігор із використанням генеративних нейронних мереж. Це дає змогу суттєво прискорити процес розробки кінцевого продукту, підвищуючи якість та унікальність 3D-контенту, а також забезпечити відповідність дизайну загальним вимогам комп'ютерної гри. У статті обґрунтовано доцільність використання інструментів штучного інтелекту для створення прототипів 3D-моделей елементів оточення та запропоновано оптимізовану технологію їх розробки. В роботі досліджуються особливості технологічного процесу, який включає два основних етапи: генерацію моделей за допомогою генеративних нейронних мереж та їх подальше доопрацювання у програмному середовищі 3D-моделювання. Окремо акцентовано увагу на перевагах використання генеративного штучного інтелекту для автоматизації базових етапів розробки, що дозволяє художникам більше зосереджуватись на деталізації, текстуруванні та анімації елементів. Зокрема, зроблено акцент на інтеграції автоматизованих інструментів із класичними підходами 3D-моделювання, що дозволяє покращити ефективність командної роботи та оптимізувати ресурсозатрати. Проаналізовано впровадження нових AI-інструментів, таких як Sloyd.ai, CSM та Lumalabs, для створення 3D-моделей, що відповідають вимогам ігрових рушіїв. Проведена апробація запропонованої технології у процесі створення елементів оточення для комп'ютерної гри "The Gallery", розробленої в рамках міжнародного проєкту, продемонструвала ефективність поєднання швидкості генерації AI з якістю ручного доопрацювання. У роботі висвітлено перспективи подальшого розвитку технології, які передбачають вдосконалення генеративних нейромереж та їх інтеграцію з рушіями ігор. Запропонований підхід є перспективним для оптимізації процесу створення контенту та забезпечення балансу між швидкістю, якістю та унікальністю продукту. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36097 |
Appears in Collections: | Статті (МСТ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
24830-Article Text-48943-1-10-20250122.pdf | 1,29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.