Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36133
Назва: Регулятивні гнучкі навички у психолого-педагогічній підготовці майбутнього фахівця
Автори: Богдан Ж. Б.
Теми: регулятивні гнучкі навички
soft skills
психолого-педагогічна підготовка
саморегуляція
ініціативність
адаптація
емоційний інтелект
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Богдан Ж. Б. Регулятивні гнучкі навички у психолого-педагогічній підготовці майбутнього фахівця / Ж. Б. Богдан // Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців: тези доповідей ХІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10 квітня 2025 р. / М-во освіти і науки України, Хмельницький нац. ун-т, Каф. психол. та педагог. [та ін.]. - Хмельницький: Кафедра психології та педагогіки ХНУ, 2025. - С. 4-5.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито значення регулятивних гнучких навичок як ключового компоненту психолого-педагогічної підготовки майбутніх фахівців у вищій освіті. На основі авторської концепції та сучасних наукових підходів охарактеризовано низку особистісних якостей, що забезпечують адаптивність, стресостійкість, цілеспрямованість і ефективну поведінку в складних соціальних та професійних умовах. Серед них ініціативність, рішучість, наполегливість, відповідальність, оптимізм, емоційний інтелект, самоефективність, саморегуляція тощо. Обґрунтовано педагогічні умови та методи формування регулятивних soft skills у здобувачів освіти. Висвітлено стратегічне значення розвитку цих навичок для професійної самореалізації, психологічного благополуччя та життєстійкості майбутніх фахівців.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36133
Розташовується у зібраннях:Статті (ПС)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Богдан_2025.pdf583,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.