Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36183
Title: | Методологія науково-психологічних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня |
Authors: | Ушакова І. |
Keywords: | методологія наука наукове дослідження науково-психологічне дослідження методи психологічних досліджень академічна доброчесність тези стаття кваліфікаційна робота |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Методологія науково-психологічних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. І. Ушакова. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 15 с. (Укр.). |
Abstract: | Визначено мету дисципліни та її зв’язок з іншими психологічними та непсихологічними науками. Окреслено компетентності, яких набувають здобувачі вищої освіти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план, зміст за модулями і темами, а також порядок і критерії оцінювання навчальних досягнень. Акцент зроблено на видах та формах наукових досліджень, їх методах, особливостях проведення теоретичних та емпіричних досліджень у психології, питаннях академічної доброчесності, презентації результатів таких досліджень. Програма передбачає активне застосування іяк класичних, так і новітніх методів навчання: завдання за темами; поточні контрольні роботи; творчі та дослідницькі завдання, презентації за темами та написання есе. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 053 «Психологія». |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36183 |
Appears in Collections: | Методичні матеріали (ПС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
поз17 РП(доп.план) Методологія науково-психологічних досліджень_Ушакова.pdf | 493,56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.