Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36304
Title: | Процесний підхід до впровадження моделей бізнес-освіти як інструменту розвитку соціальної відповідальності підприємства |
Authors: | Миронова О. М. Грузіна І. А. Гришин О. С. Липовий Д. В. |
Keywords: | моделі бізнес-освіти інструменти розвитку соціальна відповідальність принципи чинники глобалізації адаптація навчальних програм соціальна комунікація |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Миронова О. М. Процесний підхід до впровадження моделей бізнес-освіти як інструменту розвитку соціальної відповідальності підприємства / О. М. Миронова, І. А. Грузіна, О. С. Гришин та ін.// Український журнал прикладної економіки та техніки. - 2025. - Том 10. - № 2. - С. 98 – 101. |
Abstract: | Інтеграція принципів сталого розвитку та етичних норм у діяльність аграрних підприємств сприяє покращенню їхньої репутації та зміцненню зв’язків із зацікавленими сторонами, а також стає ключовим фактором довгострокової конкурентоздатності. У цьому контексті процесний підхід до впровадження моделей бізнес-освіти виступає як дієвий інструмент формування необхідних знань, навичок та цінностей у майбутніх лідерів аграрного бізнесу. Розглянуто особливості навчання персоналу як інструменту розвитку соціальної відповідальності в аграрному бізнесі. Виявлено його ключову роль у формуванні нового покоління управлінців та фахівців. Обґрунтовані етапи впровадження моделей бізнес-освіти для розвитку соціальної відповідальності, а також акцентовано увагу на важливості врахування чинників глобалізації, зважаючи водночас на експортну складову сільського господарства в економіці країни. Доведено, що системна бізнес-освіта сприяє глибокому розумінню взаємозв’язку між успіхом підприємства та благополуччям суспільства, екологічною стійкістю. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36304 |
Appears in Collections: | Статті (МБА) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
10-2-4-98-101.pdf | 380,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.