Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3644
Назва: ОСОБЛИВОСТI ОБЛIКУ ВИТРАТ НА МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛIДЖЕННЯ
Автори: Солдатова Ю. В.
Теми: маркетингові дослідження
облік
реквізити
вимоги
витрати
кореспонденція рахунків
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Солдатова Ю. В. Особливості обліку витрат на маркетингові дослідження / Ю. В. Солдатова // Управління розвитком. - 2013. - №5. - С. 48-50
Короткий огляд (реферат): Висвітлено особливості бухгалтерського обліку маркетингових досліджень. Відображено кореспонденцію рахунків, за допомогою яких проводиться облік господарських операцій, і перелік документів, які встановлюють правила бухгалтерського обліку маркетингових досліджень
This paper highlights the peculiarities of marketing research accounting. It displays the correspondence of accounts, which help to make the accounting of economic operations and documents establishing the rules of marketing research accounting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3644
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.