Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36604
Title: Особливості маркетингового ціноутворення та визначення стратегії на цифрових ринкових просторах
Authors: Шумська Г. М.
Литвиненко Ж. С.
Keywords: маркетингове ціноутворення
стратегії ціноутворення
цифрові технології
цифровий маркетинг
трансформаційна економіка
Issue Date: 2025
Citation: Шумська Г. М. Особливості маркетингового ціноутворення та визна-чення стратегії на цифрових ринкових просторах / Г. М. Шумська, Ж. С. Литвиненко // Сучасні кризові явища в економіці та проблеми облі-кового, контрольного та аналітичного забезпечення управління підприєм-ством : матеріали ХVІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 24 травня 2025 р. : тези допов. – Луцьк : ВІП ЛНТУ, 2025. – Вип. 17. – С. 560 – 562.
Abstract: Авторами підкреслено, що маркетингові стратегії ціноутворення є не-від’ємною складовою управління сучасним підприємством, особливо в умовах трансформаційної економіки, яка характеризується нестабільніс-тю, швидкими змінами попиту та пропозиції, а також високим рівнем кон-куренції. При цьому цифровий маркетинг відіграє ключову роль у процесі ціноутворення підприємств в умовах трансформаційної економіки, оскіль-ки він надає нові інструменти та можливості для аналізу ринку, форму-вання ціни та забезпечення її адаптивності до швидкозмінного економіч-ного середовища. Завдяки широкому впровадженню цифрових техноло-гій, підприємства отримують доступ до великих обсягів даних, які дозво-ляють приймати обґрунтовані рішення щодо ціноутворення. Наголошено на тому, що у складних умовах трансформаційної економіки та в умовах викликів, які постали перед нашою державою, маркетингове ціноутво-рення на засадах цифровізації допомагає сучасним підприємствам зали-шатися конкурентоспроможними, адаптуватися до змін на ринку та ефек-тивно задовольняти потреби споживачів.
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36604
Appears in Collections:Статті (ДУПАЕП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Шумська_Литвиненко_тези.pdf156,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.