Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36729
Title: Івент-маркетинг як інструмент просування туристичного підприємства на ринку
Authors: Алдошина М.
Keywords: івент-маркетинг
івент-захід
просування
взаємодія
туризм
Issue Date: 2025
Citation: Алдошина М. Івент-маркетинг як інструмент просування туристичного підприємства на ринку / М. Алдошина // Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. - Переяслав, 2025. - Вип. 107. С. 8-10.
Abstract: У статті розглянуто івент-маркетинг, як інструмент просування для туристичних підприємств та дієвий механізм органічної взаємодії між бізнесом та споживачами. Наведено основні принципи організації та проведення заходів даного типу, наведено приклади впровадження івент-заходів у маркетингову діяльність туроператора «Join UP!».
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36729
Appears in Collections:Статті (ПТТБ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Алдошина тези (1).pdf301,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.