Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36761
Title: | Основні критерії типології освітніх сайтів |
Authors: | Курцева О. |
Keywords: | освітні сайти типологія онлайн-навчання цифрові технології інтерактивність доступність |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Курцева О. Основні критерії типології освітніх сайтів / О. Курцева // Актуальнi питання гуманiтарних наук. – 2025. - Вип. 83. - Том 2 |
Abstract: | У статті розглядаються основні критерії типології освітніх сайтів, що є важливим аспектом у дослідженні сучасних цифрових освітніх платформ. Зокрема, визначено значення таких характеристик, як цільова аудиторія, тип контенту, функціональність, технологічні особливості та методики навчання, які є ключовими для класифікації онлайн-ресурсів у сфері освіти. Цільова аудиторія визначає, для кого створено той чи інший сайт: цеможуть бути школярі, студенти, педагоги або широке коло користувачів, зацікавлених у підвищенні рівня знань. Тип контенту також відіграє вагому роль, адже освітні платформи можуть спеціалізуватися на текстових матеріалах, відеоуроках, інтерактивних завданнях, тестах або комбінувати кілька форматів. Функціональність сайтів охоплює можливість доступу до матеріалів, інтерактивну взаємодію з користувачами, використання штучного інтелекту для персоналізації навчального процесу тощо. Технологічн іособливості враховують адаптивний дизайн, сумісність із різними пристроями, використання сучасних мов програмування та платформ для створення контенту. Методики навчання, які реалізуються на освітніх сайтах, спрямовані на ефективне засвоєння матеріалу, мотивацію користувачів і розвиток їхніх навичок самостійного навчання. Типологія освітніх сайтів сприяє систематизації існуючих платформ і визначенню основних напрямків їх розвитку, що дозволяє удосконалити використання цифрових технологій в освітньому процесі. Це також дає змогу краще оцінювати якість освітніх ресурсів, адаптувати їх до потреб користувачів і сприяти створенню нових ефективних рішень у сфері цифрової освіти. Зрозуміла й структурована класифікація онлайн-платформ допомагає розробникам, педагогам і дослідникам знайти оптимальні шляхи для інтеграції інновацій у навчальнийпроцес. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36761 |
Appears in Collections: | Статті (КМД) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Курцева - ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ТИПОЛОГІЇ ОСВІТНІХ САЙТІВ.pdf | 322,98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.