Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36777
Назва: Роль стратегічного управління в адаптації бізнес-моделей електронної комерції до динамічних змін ринку
Автори: Тимошенко К. В.
Теми: інноваційне підприємництво
конкурентоспроможність
інновації
новітні технології
міжнародний ринок
рейтинг глобального інноваційного індексу
Дата публікації: 2025
Бібліографічний опис: Тимошенко К. В. Роль стратегічного управління в адаптації бізнес-моделей електронної комерції до динамічних змін ринку / К.В. Тимошенко // Економіка та суспільство. – 2025. - No 74.
Короткий огляд (реферат): В умовах мінливого зовнішнього середовища, технологічного прогресу та посилення процесів глобалізації, суб'єкти підприємництва стикаються з необхідністю постійного вдосконалення власних бізнес-моделей і управлінських підходів. Усе більшої актуальності набуває стратегічне мислення, здатне забезпечити довготривалу конкурентну перевагу. У статті досліджено роль стратегічного управління в адаптації бізнес-моделей електронної комерції до умов цифрової трансформації. Визначено ключові виклики сучасного ринку: технологічний прогрес, зміни у споживчій поведінці, зростання ролі онлайн-комунікацій. Показано, що ефективність традиційних моделей знижується, а інноваційне підприємництво, засноване на цифровізації, гнучкості, Big Data, AI, IoT, соціальній та мобільній комерції, сприяє підвищенню конкурентоспроможності. Наведено підходи до стратегічного планування в умовах багатовимірного цифрового середовища.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36777
Розташовується у зібраннях:Статті (ПТТБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_Тимошенко К.В..pdf280,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.