Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36823
Title: | Толерантність як професійно значуща якість психолога в умовах сучасного соціокультурного простору |
Authors: | Бойко М. Світлична Н. |
Keywords: | толерантність професійна риса психолога різноманітність толерантний світогляд професійна підготовка майбутніх психологів |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Бойко М. Толерантність як професійно значуща якість психолога в умовах сучасного соціокультурного простору / М. Бойко, Н. Світлична // Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 30 квітня 2025 р. : тези допов. - Тернопіль, Західноукраїнський національний університет, 2025. - С. 108-110. |
Abstract: | У тезах висвітлюється толерантність як професійно значуща якість психолога в умовах сучасного соціокультурного простору. Автор акцентує увагу на тому, що толерантність є необхідною умовою ефективної професійної діяльності психолога в умовах культурної, релігійної, світоглядної та соціальної різноманітності. Розкрито сутність поняття толерантності як інтегративної особистісної риси, що ґрунтується на гуманістичних ціннісних установках і здатності до прийняття іншого. Наголошено на ключових компонентах толерантності — емоційній саморегуляції, комунікативній компетентності та особистісному зростанні. Зазначено, що розвиток толерантності має здійснюватися у процесі професійної підготовки психологів шляхом поєднання теоретичних знань, практичного досвіду та рефлексії, що сприятиме формуванню фахової компетентності й готовності до ефективної взаємодії в багатоманітному суспільстві. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/36823 |
Appears in Collections: | Статті студентів (ПС) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези конференції Бойко Світлична.pdf | 469,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.