Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37013
Назва: Формування іміджу промислового підприємства
Автори: Горовий Д. А.
Ковальов Д. М.
Теми: фактори впливу на імідж організації
майстер-план іміджу
внутрішній імідж компанії
соціальні гарантії та пільги
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Горовий Д. А. Формування іміджу промислового підприємства / Д. А. Горовий, Д. М. Ковальов // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 77-79.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this article is disclosing the essence of enterprise image and social policy as its compound, an estimation of image components introduction at the industrial enterprise, a detection of image problems and work out of recommendations and actions for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37013
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
горовий.pdf608,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.