Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37124
Title: | Педагогічні умови розвитку соціальної компетентності студентів фахового музичного коледжу |
Authors: | Лугова В. М. Левандовський М. Ю. |
Keywords: | соціальна компетентність студенти мистецького профілю педагогічні умови музичний коледж соціалізація інтегративний підхід |
Issue Date: | 2025 |
Citation: | Лугова В. М. Педагогічні умови розвитку соціальної компетентності студентів фахового музичного коледжу / В. М. Лугова, М. Ю. Левандовський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2025. - № 2 (151). - С. 111-117. |
Abstract: | У статті розглядається проблема розвитку соціальної компетентності студентів фахових музичних коледжів в умовах сучасного мистецького освітнього середовища. Мета статті полягає в аналізі особливостей соціальної компетентності студентів фахових музичних коледжів та обґрунтуванні педагогічних умов, що сприяють її ефективному розвитку. Узагальнення наукових підходів до трактування сутності соціальної компетентності дало змогу розглядати її як інтегративну особистісну характеристику, що охоплює знання, уміння, навички, емоційну чутливість, соціальні цінності та здатність до міжособистісного порозуміння. Особливу увагу приділено специфіці соціальної компетентності студентів музичних фахових коледжів: підвищеній емоційній чутливості, розвиненим комунікативним навичкам, готовності до колективної творчості, високому рівню саморегуляції та соціокультурній обізнаності. Основним результатом дослідження стало визначення педагогічних умов, які забезпечують цілеспрямований розвиток соціальної компетентності в мистецькому освітньому середовищі. |
URI: | https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37124 |
Appears in Collections: | Статті (СЕ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СТАТТЯ Лугова Левандовський.pdf | 283,42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.