Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37215
Title: Гендерні студії: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня
Authors: Богдан Ж.
Keywords: гендерні студії
гендер
стать
ідентичність
соціалізація
гендерні ролі
гендерні стереотипи
гендерна психологія
професійна діяльність
кар’єра
Issue Date: 2024
Citation: Гендерні студії: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 053 «Психологія» освітньої програми «Психологія» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Ж. Богдан. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2024. – 14 с. (Укр.).
Abstract: Визначено мету дисципліни та її зв’язок з підготовкою майбутніх психологів у сфері професійної діяльності з урахуванням гендерних аспектів. Окреслено компетентності, яких набувають здобувачі вищої освіти в процесі вивчення дисципліни. Подано тематичний план, зміст за модулями і темами, а також порядок і критерії оцінювання навчальних досягнень. Особливу увагу приділено вивченню гендерної теорії, категорій «гендер», «стать», «роль», «ідентичність», аналізу гендерних стереотипів, соціалізаційних проблем чоловіків і жінок, впливу ЗМІ та культури на формування гендерних ролей, а також особливостям прояву гендерних відмінностей у професійній та управлінській діяльності. Програма передбачає активне застосування інтерактивних методів навчання, дискусій, кейс-аналізу та дослідницьких завдань, спрямованих на розвиток гендерно-чутливого підходу у психологічній практиці. Рекомендовано для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня спеціальності 053 «Психологія».
URI: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37215
Appears in Collections:Методичні матеріали (ПС)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_053_ВК_Гендерні студ〓〓〓.pdf369,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.