Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37260
Назва: Кібернетичний підхід до уточнення понятійного апарату дослідження маркетингового менеджменту освітніх послуг
Автори: Матвіїв М. Я.
Теми: ринок освітніх послуг
маркетинг в освіті
економічна кібернетика
маркетинговий менеджмент
Дата публікації: 2006
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Матвіїв М. Я. Кібернетичний підхід до уточнення понятійного апарату дослідження маркетингового менеджменту освітніх послуг / М. Я. Матвіїв // Економіка розвитку. – 2006. – № 2 (38). – С. 106-108.
Короткий огляд (реферат): In the article the peculiarities of developing the marketing management in condition of the transitional economy of Ukraine are considered. The theoretical bases are analyzed and the cybernetic approach to revision of national device of studing the marketing management of educational services is outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/37260
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
матвіїв.pdf564,69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.