Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3780
Title: Социально-психологические аспекты влияния рекламы на студентов
Authors: Валежная М. С.
Саламашенко И. Н.
Keywords: реклама
молодежь
студент
социально-психологические аспекты
потребитель
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Валежная М. С. Социально-психологические аспекты влияния рекламы на студентов / М. С. Валежная, И. Н. Саламашенко // Управління розвитком. – 2013. - №10. – С. 18 - 20
Abstract: Рассмотрены различные аспекты влияния рекламы на студенческую молодежь, обобщены социально-психологические факторы влияния рекламы на студентов. Выявлены последствия воздействия рекламных сообщений на молодежь и поведение студентов.
Various aspects of influence of advertising on student's youth are considered, social and psychological factors of influence of advertising on students and generalized. The consequences of advertising messages impact on youth and students’ behaviour are revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3780
Appears in Collections:№ 10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.