Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3804
Назва: BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY
Автори: Matviichuk М.
Теми: reputation of a company
brand name
image of a company
publicity
customer loyalty
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Matviichuk М. BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY / М. Matviichuk // Управління розвитком. - 2013. - №11. - С. 95 - 97
Короткий огляд (реферат): The article describes the necessity to develop the reputation of a company for entering the market and conducting activities for good relationship with partners and customers in order to support a good opinion about the company. The concept of "reputation" and the basic approaches to its definition, strategic steps of achieving the high level of the company’s reputation are considered.
Наведено необхідність розробки репутації компанії для виходу на ринок та проведення заходів для гарних відносин із партнерами і клієнтами з метою підтримання позитивного враження про компанію. Розглянуто поняття "репутація" та основні підходи до його визначення, встановлено стратегічні кроки досягнення високого рівня репутації компанії.
Приведена необходимость разработки репутации компании для выхода на рынок и проведения мероприятий для хороших отношений с партнерами и клиентами с целью поддержания положительного впечатления о компании. Рассмотрено понятие "репутация" и основные подходы к его определению, установлены стратегические шаги достижения высокого уровня репутации компании.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3804
Розташовується у зібраннях:№11

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Matviichuk M. BUSINESS REPUTATION AS THE STRATEGIC ADVANTAGE OF A COMPANY.pdf261,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.