Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3848
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ
Автори: Ставицька К. А.
Теми: когніція
розвиток гносеологічних вчень
когнітивний потенціал
когнітивні здібності
когнітивні вчення
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Ставицька К. А. Теоретичні аспекти дослідження когнітивних здібностей / К. А. Ставицька // Управління розвитком. - 2013. - № 9. - С. 54-57.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність і зміст поняття когнітивних здібностей, виконано узагальнення еволюції розвитку їх гносеологічних концепцій, досліджено передумови формування та розвитку когнітивних вчень, їх основні положення, визначено доцільність підвищення когнітивних здібностей спеціальним тренуванням.
Рассмотрены сущность и содержание понятия когнитивных способностей, выполнено обобщение эволюции развития их гносеологических концепций, исследованы предпосылки формирования и развития когнитивных учений, их основные положения, определена целесообразность повышения когнитивных способностей специальными тренингами.
The essence and content of the "cognitive abilities" concept have been discussed. The evolution of their gnosiological concepts have been generalized, the prerequisites of forming and developing the cognitive concepts and its basis have been studied, the expediency of improving cognitive abilities using special trainings have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3848
Розташовується у зібраннях:№9



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.