Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3872
Title: ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНЬОМУ РИНКУ
Authors: Місевра В. Г.
Keywords: ціна
стратегія ціноутворення
зовнішній ринок
вибір цінової стратегії
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Місевра В.Г. Обгрунтування вибору цінової стратегії підприємства на зовнішньому ринку / В.Г. Місевра // Управління розвитком. - 2013. - №12. - С. 16 - 18
Abstract: Розглянуто цінові стратегії підприємства на зовнішньому ринку. Визначено, що поглиблений аналіз стратегій та умов їх використання на зовнішньому ринку дозволив врахувати вплив факторів зовнішнього середовища.
Рассмотрены ценовые стратегии предприятия на внешнем рынке. Определено, что углубленный анализ стратегий и условий их применения на внешнем рынке позволил учесть влияние факторов внешней среды.
Prices strategies of an enterprise at the international market were studied. It was determined that deep analysis of the strategies and terms of their usage allowed to take into account the external factors.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3872
Appears in Collections:№ 12



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.