Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/3917
Назва: ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАТРИЦІ ФРОНШОНА – РОМАНЕ
Автори: Юрченко О. О.
Теми: управління
стратегія
фінансова стратегія
матриця Фроншона – Романе
ефективність
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Юрченко О.О. Формування стратегії підприємства на основі матриці Фроншона-Романе / О.О. Юрченко // Управління розвитком. - 2012. - №12. - С. 167 - 170
Короткий огляд (реферат): Розглянуто систему показників господарської та фінансової діяльності, визначено роль положення у матриці Фроншона – Романе у процесі формування стратегії машинобудівного підприємства. Сформовано модель стратегії підприємства на засадах використання матриці Фроншона – Романе.
Рассмотрена система показателей хозяйственной и финансовой деятельности, определена роль положения в матрице Фроншона – Романе в процессе формирования стратегии машиностроительного предприятия. Сформирована модель стратегии предприятия на основе ис-пользования матрицы Фроншона – Романе.
The system of economic and financial activity indicators, the position in the G. Fronshon and I. Romane matrix in the process of building enterprise strategy have been studied in the ar-ticle. Model strategy on the basis of the G. Fronshon and I. Romane matrix has been formed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3917
Розташовується у зібраннях:№12



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.