Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4312
Назва: ОСОБЛИВІСТЬ І ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМИ У МАРКЕТИНГОВІЙ ПОЛІТИЦІ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Міщенко І. Ю.
Теми: реклама
Інтернет-реклама
Інтернет-користувачі
маркетингова політика
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Міщенко І. Ю. Особливість і ефективність інтернет-реклами у маркетинговій політиці підприємств / І. Ю. Міщенко // Управління розвитком. - 2013. - № 15. - С. 100-103.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання, що стосуються змісту Інтернет-реклами в системі управління маркетинговою діяльністю, визначено головні переваги, які роблять її більш ефективною, а також розглянуто її недоліки, види та їх зміст. Запропоновано обґрунтування ролі Інтернет-реклами у формуванні поведінки споживача.
Рассмотрены вопросы, касающиеся содержания Интернет-рекламы в систе¬ме управления маркетинговой деятельностью, определены главные преимущества, которые делают ее более эффективной, а также рассмотрены ее недостатки, виды и их содержание. Предложено обоснование роли Интернет-рекламы в формировании поведения потре¬бителя.
The issues related to the content of Internet advertising in the system of marketing management were discussed, the main advantages which make it more effective were defined, and also its disadvantages, types and their content were studied. The justification of the role of Internet advertising in shaping consumer behaviour was offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4312
Розташовується у зібраннях:№ 15



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.