Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4313
Назва: Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах
Інші назви: Анализ подходов к определению эффективности маркетинговых затрат на промышленных предприятиях
The analysis of approaches to determining marketing costs’ effectiveness at industrial enterprises
Автори: Руденко Ю. В.
Rudenko Y. V.
Теми: маркетингові витрати
ефективність маркетингових витрат
показники ефективності маркетингової діяльності
рентабельність інвестицій в маркетинг
маркетинговые затрты
эффективность маркетинговых затрат
показатели эффективности маркетинговой деятельности
рентабельность инвестиций в маркетинг
marketing costs
effectiveness of marketing expenses
the performance of marketing activities
marketing ROI
Дата публікації: 2012
Видавництво: НТУ «ХПІ»
Бібліографічний опис: Руденко Ю.В. Аналіз підходів щодо визначення ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах / Ю.В. Руденко // Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства – Харків: НТУ «ХПІ». – 2012. - № 56 (962). – С. 152-162.
Короткий огляд (реферат): В роботі представлено систему оцінки маркетингової діяльності на основі діагностування центрів виникнення маркетингових витрат. Виділено методи та підходи щодо аналізу ефективності маркетингових витрат на промислових підприємствах. Розглянуто критерії результативності маркетингу та запропоновано класифікацію показників ефективності маркетингових витрат.
В работе представлена система оценки маркетинговой деятельности на основе диагностики центров возникновения маркетинговых затрат. Проанализированы методы и подходы к эффективности маркетинговых затрат на промышленных предприятиях. Рассмотрены средства измерения результативности маркетинга и предложена классификация показателей эффективности маркетинговых затрат.
The author presents the evaluation system of marketing activities based on diagnosing the center of marketing costs. Also he analyses the methods and approaches to marketing costs’ efficiency at industrial enterprises. He examines the means of measuring marketing effectiveness and proposes the classification of indicators marketing costs’ performance.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4313
Розташовується у зібраннях:Статті (М)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.