Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/4515
Title: СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ПОЛІГРАФІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ МЕТОДИКИ PEST-АНАЛІЗУ
Authors: Горбань О. Ю.
Keywords: стратегічний аналіз
PEST-аналіз
зовнішнє середовище
поліграфічна галузь
Issue Date: 2013
Publisher: ХНЕУ
Citation: Горбань О.Ю. Стратегічний аналіз зовнішнього середовища поліграфічних підприємств із використанням методики PEST-аналізу / О.Ю. Горбань // Управління розвитком. - 2013. - №18. - С. 3 - 7
Abstract: Розглянуто основні складові зовнішнього середовища відповідно до PEST-аналізу. Визначено основні фактори впливу зовнішнього середовища на підприємства поліграфіч¬ної галузі. Виявлено важливість та характер впливу виділених факторів на стратегію підприємства.
Рассмотрены основные составляющие части внешней среды в соответствии с PEST-анализом. Определены основные факторы влияния внешней среды на предприятия полиграфической отрасли. Выявлены значимость и характер влияния выделенных факторов на стратегию предприятия.
The main components of the environment, in accordance with the PEST-analysis, were considered. The main factors of influence of the environment on the enterprises of the printing industry were identified. The importance and nature of the influence of the selected factors on the strategy of the company were revealed.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4515
Appears in Collections:№ 18



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.