Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/495
Назва: ОСНОВНІ АТРИБУТИ УСПІШНОГО БРЕНДА
Автори: Литвиненко К. О.
Теми: бренд
причини використання бренда на світових ринках
атрибути бренда
характеристика атрибутів бренда.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видаництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Литвиненко К. О. Основні атрибути успішного бренда / К. О. Литвиненко // Управління розвитком. - 2012. - №2. - С. 74-77
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні атрибути успішного бренда, наведено характеристику цих атрибутів, причини використання брендів на світових ринках, складові бренда та їх загальну характеристику.
Basiс attributes of successful brand, the reasons for utilization of brands in the world market, as well as the structure of a brand and its character are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/495
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Литвиненко К. О. Основні атрибути успішного бренда.pdf251,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.