Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5127
Назва: Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку
Інші назви: Формирование ценовой политики предприятия на внешнем рынке
The pricing policy formation of company on the international market
Автори: Колтунова Л. Г.
Колтунова Л. Г.
Koltunova L. G.
Теми: цінова політика
витрати
методи ціноутворення
собівартість
фактори ціноутворення
моделювання
оптимізація
ценовая политика
расходы
методы ценообразования
себестоимость
факторы ценообразования
моделирование
оптимизация
pricing policy
costs
pricing methods
cost price
pricing factors
modeling
optimization
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Колтунова Л.Г. Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Л.Г. Колтунова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження даної дипломної магістерської роботи є систематизація теоретичних знань та методичних засад щодо формування цінової політики підприємства на міжнародному ринку.
Предметом исследования данной дипломной магистерской работы является систематизация теоретических знаний и методических основ по формированию ценовой политики предприятия на международном рынке.
The subject of research of this master’s diploma thesis is the systematization of theoretical knowledge and methodological foundations on the company’s pricing policy on the international market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127
Розташовується у зібраннях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.