Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5127
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКолтунова Л. Г.-
dc.contributor.authorКолтунова Л. Г.-
dc.contributor.authorKoltunova L. G.-
dc.date.accessioned2014-02-07T12:22:14Z-
dc.date.available2014-02-07T12:22:14Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКолтунова Л.Г. Формування цінової політики підприємства на зовнішньому ринку: дипломна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістра: спец. 8.03050301«Міжнародна економіка» / Л.Г. Колтунова. – Х.: ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2014.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5127-
dc.description.abstractПредметом дослідження даної дипломної магістерської роботи є систематизація теоретичних знань та методичних засад щодо формування цінової політики підприємства на міжнародному ринку.en_US
dc.description.abstractПредметом исследования данной дипломной магистерской работы является систематизация теоретических знаний и методических основ по формированию ценовой политики предприятия на международном рынке.en_US
dc.description.abstractThe subject of research of this master’s diploma thesis is the systematization of theoretical knowledge and methodological foundations on the company’s pricing policy on the international market.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectцінова політикаen_US
dc.subjectвитратиen_US
dc.subjectметоди ціноутворенняen_US
dc.subjectсобівартістьen_US
dc.subjectфактори ціноутворенняen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectоптимізаціяen_US
dc.subjectценовая политикаen_US
dc.subjectрасходыen_US
dc.subjectметоды ценообразованияen_US
dc.subjectсебестоимостьen_US
dc.subjectфакторы ценообразованияen_US
dc.subjectмоделированиеen_US
dc.subjectоптимизацияen_US
dc.subjectpricing policyen_US
dc.subjectcostsen_US
dc.subjectpricing methodsen_US
dc.subjectcost priceen_US
dc.subjectpricing factorsen_US
dc.subjectmodelingen_US
dc.subjectoptimizationen_US
dc.titleФормування цінової політики підприємства на зовнішньому ринкуen_US
dc.title.alternativeФормирование ценовой политики предприятия на внешнем рынкеen_US
dc.title.alternativeThe pricing policy formation of company on the international marketen_US
dc.typeOtheren_US
Располагается в коллекциях:Дипломні магістерські роботи - 2014 (МЕМ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.