Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5167
Title: Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством
Authors: Грязнов О. Ю.
Keywords: бренд
бренд-менеджмент
концепція
стратегічний розвиток
споживач
модель
бренд- стратегія
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Грязнов О. Ю. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством
Abstract: Розглянуто проблеми визначення завдань бренд-менеджменту в контексті стратегічного розвитку підприємства. Показано, що використання бренд-менеджменту є проявом інноваційної активності та стратегічного бачення керівництвом перспектив розвитку ринку в цілому і свого підприємства зокрема. Обґрунтовано зміст елементів бренд-менеджменту та його понятійний апарат, що забезпечує узгодженість в їхній інтерпретації.
The article discusses the problems concerning the main tasks of brand management in the context of enterprise strategic development. Practical application of brand management has been proved to reveal the enterprise innovation activity and strategic perspectives in the market’s development process as a whole and enterprise development in particular. The content of brand management elements and is conceptual apparatus, which guarantees the coordination in the elements interpretation have been grounded.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5167
Appears in Collections:№10



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.