Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/521
Назва: РОЛЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ ВИСОКОГО ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Нагаївська Д. Ю.
Теми: соціально відповідальний маркетинг
формування іміджу підприємства
факторна модель іміджу підприємства
Дата публікації: 2012
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Нагаївська Д.Ю. Роль соціальної відповідальності маркетингу у формуванні високого іміджу підприємства / Д.Ю. Нагаївська // Управління розвитком. - 2012. - №5. - С. 154 - 156
Короткий огляд (реферат): . Розглянуто теоретичні основи реалізації стратегії підвищення іміджу підприємства з урахуванням важливої ролі соціальної відповідальності маркетингу.
In the article theoretical basis of company image improvement strategy realization is considered, important social responsibility marketing role is taken into account.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/521
Розташовується у зібраннях:№ 5



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.