Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5254
Title: Просування продукції на ринок
Authors: Меша Л. С.
Keywords: збут
товар
ринок
споживач
технології
продукція
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Меша Л. С. Просування продукції на ринок / Л. С. Меша // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 38 - 39
Abstract: Розглянуто просування товарів і послуг на ринок, як одне з функціональних завдань маркетингу. Доведено, що використовуючи різну техніку просування можна "розштовхувати" конкурентів або знаходити нішу ринку, в якій їх ще немає. Визначено, що різна техніка просування повинна скорочувати час досягнення повної сили збуту продукції і продовжувати цей період як можна довше.
Promotion of goods and services to the market is studied as one of the functional tasks of marketing. Using different techniques of promotion is poved to help "push apart" competitors or find a niche market in which they do not exist. Different techniques of promotion are found to reduce the time to reach a full strength of product sale and extend this period as long as possible.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5254
Appears in Collections:№ 1-2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Меша Л. С. Просування продукції на ринок.pdf322,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.