Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5291
Title: Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиторией
Authors: Гусаченко К. В.
Keywords: ремаркетинг
Интернет
продвижение
маркетинг
коммуникации
эффективность
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Гусаченко К. В. Ремаркетинг в интернете как инструмент эффективного взаимодействияс целевой аудиторией / К. В. Гусаченко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 61 - 64
Abstract: Рассмотрена технология взаимодействия с целевой аудиторией – таргетинг, который в Интернете получил название ремаркетинг. Доказано, что данный инструмент способствует повышению уровня конверсий (целевых возвратов) в ходе реализации рекламных активностей в Интернете. Дано определение основных понятий таргетирования (нацеливания), определены цели, которые оно помогает достигать. Проведен анализ инструментов и возможностей, которые предоставляет ремаркетинг как технология, направленная на повышение эффективности взаимодействия с потенциальными потребителями.
The article considers the technology of interaction with the target audience – tar¬geting, that got the name of the remarketing in the Internet. This tool is proved to help improve conversions (target returns) in the course of implementation of promotional activities in the Internet. The basic concepts of targeting (targeting) are defined, the goals, which it helps to achieve are identified. The tools and possibilities are analysed that remarketing provides as a technology aimed, to increase the efficiency of interaction with potential customers.
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5291
Appears in Collections:№ 1-2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.