Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5331
Title: ВИБІР КРИТЕРІЇВ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГІВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Овчар Т. В.
Keywords: збутова політика
збутова діяльність
торгівельна діяльність
канали збуту
реалізація
покупець
товар
торгівельна система
непрямий канал збуту
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво ХНЕУ
Citation: Овчар Т. В. Вибір критеріїв формування структури збутової політики торгівельних підприємств / Т. В. Овчар // Управління розвитком. - 2013. - №20. - С. 163-165
Abstract: Розглянуто теоретичні основи збутової політики на підприємстві, досліджено визначення поняття "збутова політика", визначено особливості реалізації збутової політики торгівельних підприємств, запропоновано критерії вибору структури збуту торгівельних під¬приємств.
The theoretical foundations of marketing policy of the company are studied. The definition of "sales policy" and peculiarities of marketing policy of commercial enterprises are analysed. Criteria for selecting the sales structure of retailers are offered
URI: http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5331
Appears in Collections:№20



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.