Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5339
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorРодоманченко В. О.-
dc.date.accessioned2014-02-13T08:32:02Z-
dc.date.available2014-02-13T08:32:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРодоманченко В.О. Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства / В. О. Родоманченко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 76 - 78en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339-
dc.description.abstractРозглянуто такі поняття, як "маркетинг" та "управління маркетингом", визначено їх сутність, функції та завдання. Проаналізовано необхідність створення маркетингової служби на підприємстві та вплив системи управління маркетингом на розвиток підприємства.en_US
dc.description.abstractSuch concepts as "marketing" and "marketing management" are considered. Their essence, functions and tasks are defined. The need for a marketing service at the enterprise and the impact of marketing management on the development of the enterprise are analyzed.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectпроцес управління маркетингомen_US
dc.subjectмаркетингова службаen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectопераційний маркетингen_US
dc.titleУправління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Располагается в коллекциях:№ 1-2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.