Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/5339
Назва: Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства
Автори: Родоманченко В. О.
Теми: маркетинг
процес управління маркетингом
маркетингова служба
комплекс маркетингу
стратегічний маркетинг
операційний маркетинг
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво ХНЕУ
Бібліографічний опис: Родоманченко В.О. Управління маркетингом як основа для успішного розвитку підприємства / В. О. Родоманченко // Управління розвитком. – 2014. - №1. – С. 76 - 78
Короткий огляд (реферат): Розглянуто такі поняття, як "маркетинг" та "управління маркетингом", визначено їх сутність, функції та завдання. Проаналізовано необхідність створення маркетингової служби на підприємстві та вплив системи управління маркетингом на розвиток підприємства.
Such concepts as "marketing" and "marketing management" are considered. Their essence, functions and tasks are defined. The need for a marketing service at the enterprise and the impact of marketing management on the development of the enterprise are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5339
Розташовується у зібраннях:№ 1-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.