Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6281
Назва: СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ
Автори: Меша Л. С.
Теми: збут
обсяг продажів
класифікація
попит
продукція
товар
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Меша Л. С. СТИМУЛЮВАННЯ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУ / Л. С. Меша // Управління розвитком. - 2014. - №2. - С. 141-142
Короткий огляд (реферат): Розглянуто класифікацію товарів, розкрито сутність стимулювання продажів товарів, охарактеризовано методи і засоби збільшення обсягу продажів товарів попереднього попиту, розкрито їх роль на підприємстві.
The article describes the classification of goods, discloses the essence of sales promotion of goods, characterizes methods and techniques of increasing sales of the previous demand goods, discloses their role in the enterprise activities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6281
Розташовується у зібраннях:№ 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Меша Л. С. Стимулювання продаж товарів попереднього попиту.pdf232,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.