Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6842
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорленко В. Г.-
dc.date.accessioned2014-06-23T10:31:23Z-
dc.date.available2014-06-23T10:31:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationГорленко В. Г. Діалектичний метод дослідження процесу розвитку освітнього потенціалу працівника // Удосконалення механізмів регулювання фінансової системи : XХVІІ Міжнародна науково-практична конференція, (м. Київ, 8-9 листопада 2013 р.). У 2-х частинах. – К. : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2013. ч. 2. – 112 , с. 44-47en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6842-
dc.description.abstractВизначено та обґрунтовано основні протиріччя розвитку освітнього потенціалу. Поетапно визначено сутність кожного з протиріч. Визначено методи зняття протиріч, в сучасних умовах господарювання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherМ.: Аналитический центр «Новая экономика»en_US
dc.subjectметоди дослідженняen_US
dc.subjectдіалектичний методen_US
dc.subjectосвітній потенціал працівникаen_US
dc.subjectкогнітивна картаen_US
dc.subjectкогнітивне суспільствоen_US
dc.subjectпротиріччяen_US
dc.titleДіалектичний метод дослідження процесу розвитку освітнього потенціалу працівникаen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.