Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6842
Назва: Діалектичний метод дослідження процесу розвитку освітнього потенціалу працівника
Автори: Горленко В. Г.
Теми: методи дослідження
діалектичний метод
освітній потенціал працівника
когнітивна карта
когнітивне суспільство
протиріччя
Дата публікації: 2013
Видавництво: М.: Аналитический центр «Новая экономика»
Бібліографічний опис: Горленко В. Г. Діалектичний метод дослідження процесу розвитку освітнього потенціалу працівника // Удосконалення механізмів регулювання фінансової системи : XХVІІ Міжнародна науково-практична конференція, (м. Київ, 8-9 листопада 2013 р.). У 2-х частинах. – К. : Аналітичний центр «Нова Економіка», 2013. ч. 2. – 112 , с. 44-47
Короткий огляд (реферат): Визначено та обґрунтовано основні протиріччя розвитку освітнього потенціалу. Поетапно визначено сутність кожного з протиріч. Визначено методи зняття протиріч, в сучасних умовах господарювання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6842
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.