Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7250
Назва: УКРАИНСКАЯ РЕКЛАМА И ЕЕ РАЗВИТИЕ
Автори: Галущак А. В.
Теми: реклама
рекламный плакат
рекламная идея
кампания
рекламное газетное издание
Интернет-реклама
Дата публікації: 2014
Видавництво: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Бібліографічний опис: Галущак А.В. Украинская реклама и ее развитие / А.В. Галущак // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 29 - 31
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены основные периоды и ключевые даты развития рекламы, выделены главные особенности каждого периода становления рекламы. Проанализирована работа крупных украинских рекламных агентств. Изложены предположительные прогнозы дальнейшего развития рынка рекламы.
Розглянуто основні періоди і ключові дати розвитку реклами, виділено головні особливості кожного періоду становлення реклами. Проаналізовано роботу великих українських рекламних агентств. Викладено приблизні прогнози подальшого розвитку ринку реклами
The main periods and key dates of development of advertizing are considered, the main features of every period of formation of advertizing are marked out. Work of large Ukrainian advertizing agencies is analysed. Presumable forecasts of further development of the market of advertizing are stated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7250
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Галущак.pdf269,91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.